tisdag 21 augusti 2012

Long time no see

Sitter och skruttar mig i sängen i en stor hög av saker som i slutet av denna vecka/nästa vecka skall transporteras till Kråklund.
Jag ser verkligen fram emot att få flytta härifrån, fast ändå är jag nog ganska hemkär. Kommer ju att komma hem på helgerna, vänner, familj, jobb och jakt kommer alltid att dra mig tillbaka till Närpes lugna vrå.
Insåg igår när jag diskade alla köksprylar att man glömmer saker verkligt fort, hittade massa "nya" saker som jag inte hade en aning om att jag ens ägde. Det var rena rama julafton.

Ja just det, hade ju fått erbjudande om en lägenhet på 44kvm som var 2rum och kokvrå, samma dag som jag skulle betala in garantihyran för den så ringde de från lägenhetsbolaget och sa att de hade reserverat fel lägenhet åt mig, att jag skulle få en som var 57kvm och hade 2rum OCH kök. 
Fantastiskt, dessutom var den billigare än den andra, och det är bara grannar på ena sidan och under.
Det lilla minuset med denna lägenhet var att den var i lite sjabbigare skick. 
Men men man kan inte få allt, den var ju trotts allt billigare, och jag är inte precis av den kräsnaste sorten vad gäller boende. (Tror jag iallafall)

Fick mitt hm paket förra veckan innehållandes de mest underbara påslakan jag någonsin har skådat.
I'm in love!

Nu skall jag återvända till mina flyttlådor.
Ha det bäst! <3


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar