onsdag 11 september 2013

Lillördag

Det firar jag med en STOR hallon&blåbärs milkshake :)

Har inte fått NÅGOT skrivet på mitt lärdomsprov som skall lämnas in 4.10, eller ja det jag hade skrivit i våras förstås 4 sidor ;)
Hur skall detta sluta?

Och jo kära Närpes, under senaste veckorna har X antal personer frågat mig om jag är tillsammans med ditt och datt. För att klargöra detta nu, NEJ jag är inte tillsammans med någon, männen i fråga är mina dyrbara vänner. Och vem spenderar nu inte tid med sina vänner, oberoende av vilket kön de än råkar tillhöra?

En tanke du tänkte och en sanning det väckte
Vad vore du utan dem, de som fick din värld att gunga
Ditt liv skulle vara vid en plats att sörja
Jag vet att jag vore ingenting, men frågan är
har du ännu fattat din mening?

Puss på eder!
//: Elin Emeli.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar