tisdag 11 februari 2014

Dag 42 av år 2014

Mitt liv är sjukligt tråkigt just nu, och varför detta förbannade regn?
Det är vinter nu, inte vår. Vad är felet liksom?
Kan ju lika bra bli sommar om det ändå inte finns någon snö kvar, skippa våren och gå direkt till sol och ljusa sommarnätter. Ja tack!

Dagen har spenderats med telefon i handen, ordpuzzel 2. Spelet förstör mitt liv.
För att muntra upp min tråkiga vardag har jag också börjat läsa spanska.
Imorgon är det mammas födelsedag och jag har inte köpt någon present ännu. Hatar att köpa presenter när fantasin inte finns.
Inte ens tårtan känns speciellt kul att göra, har sökt efter fyllningar och dekorationer men inte hittat något som fallit mig i smaken. Hoppas det ordnar sig tills imorgon, annars får jag väl köpa en tårta...

Tror jag sticker till Vasa imorgonkväll som omväxling!
Städa bort julen, powernapa på soffan och störa Rickard :D

Har kollat på flygbiljetter till Oslo också, ganska dyra men jag har ju lovat min kusin ett besök nu i flera år :) Verkar Norge okej kanske jag kastar in en liten ansökan om sommarjobb, vem vet!

Förlåt för alla dessa bittra inlägg!

Hade bästast!
//Elin E.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar