onsdag 27 juni 2012

Fotboll

Står för tillfället på läktaren i mosedal och "tittar" på fotbollsmatch. Detta med fotboll är nog inte min grej, skulle aldrig betala för att titta på detta. För er som inte vet så är jag vaktmästare här på mosedal så det ingår i arbetet att vara här på vissa fotbollsmatcher, jag är inte bara dum och är här för självplågningens skull :)
Nu är det slutpratat om fotboll!
Min förbannade huvudvärk är fortfarande ett faktum, enda ändringen med den är att jag vet dess ursprung. Var ju till hvc i måndags där de konstaterade lindrig bihåleinflamation. Fick antibiotika och kortisonnässpray samt uppmanades att använda en nässköljkanna. Nässköljkannan var det värsta jag har varit med om på länge, man tömmer saltvatten i ena näsborren och så skall det rinna ut genom den andra, detta funkade ju inte så bra och jag trodde jag skulle kväva mig!
Midsommaren firades lungt och jag förtärde inte en droppe sprit. Detta var ju en väldans tur för de stakkars fyllona jag skjutsade ;) kanske nykterheten var det som bidrog till att göra midsommarhelgen så bra..
Imorgon skall jag höra med min arbetskollega om jag möjligtvis kan få ta ut mina övertidstimmar så jag kan åka till Vasa och handla chinchillamat och nya arbetsbyxor, eftersom mitt nya större jag har lyckats spräcka 2 par på 2 veckor! Damn it!
På fredag skall jag på inskolning till JP, får se då om det alls blir någon barkarriär :D Lördagskvällen blir att spendera på samma vis som denna så att jag får ledig dag tomatkarnevalslördagen.
Hmm nog för denna gång, har ju presenterat en hel vecka här nu, så går det när det är småtråkigt!
Ha en trevlig kväll darlings <3




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar