lördag 2 juni 2012

Nattliga funderingar

Är "nyss" hemkommen från årets första fagerö. Fagerö tog mig med storm ikväll må jag säga, har aldrig varit sådär roligt där någon gång förut. Dagen/kvällen har varit väldigt fin, började med att åka till Sandra på studentexamensfest, ååh jag blev helt lyrisk. Jag vill ju också ta studenten igen, idag var det alltså 3 år sen jag fick min vita mössa. Kan ni förstå, 3 år, jag är mållös, åldern börjar snart ta ut sin rätt tror jag ;) Har också hunnit va på Jens ingenjörsexamensfest ikväll innan vi stack till fagerö. Mellan dessa två festligheter hann jag också titta American pie the reunion med D :)

I närpes snackar alla om alla, men vet vi egentligen vad i helvete det är vi pratar om? Öppna ögonen och se världen som den e och inte som vi tror den är. Jag börjar bli sjukligt förbannad på detta, och jag dömer inte bara er, utan jag dömer också mig själv eftersom detta fenomen även gäller mig själv i allra högsta grad.
Fy på oss!
Gonatt! <3


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar