söndag 14 oktober 2012

Busy bitch.

Har varit fullt upp senaste tiden. Med vad?
Jag har ingen aning.
Måndag till torsdag flyter ihop, men något gör jag ju uppenbarligen eftersom dagarna går så fort att jag inte ens hinner uppdatera bloggen.

Denna helg har gått alldeles för fort.
I fredags åkte jag som vanligt hem till älskade Tjärlax, var till baren en sväng och träffade Marie.
Steg upp 7 på lördagsmorgonen och åkte i älgjakten, var ute 7h utan resultat. 
Kvällen spenderades bakom disken på JP, sista helgen på riktiga JP, vemodigt!
Kom hem lite över 4, funderade och velade om jag skulle ställa väckaren på 7 eller inte.
Blev att stiga upp halv 12 idag istället och åka ut då, dagens jakt resulterade dock åxå bara i massa frisk luft :)
 Lilla pääpin <3


När jag kom hem hade mamma tänt en brasa och skalat mandarin åt mig :) Söta lilla mamma!
Somnade på soffan en timme eller två.
Innan jag åkte tillbaka till Vasa var jag till tb på "kaffe" med Markus, Dennis och Frank.
Jag vann 50€ på en spelautomat och Makke blev sur :D

Nu har jag nyss kommit tillbaka till bajsvasa och borde gå och lägga mig.
Väckning om 5½ timme :/

Jaa jo just de, fick lite saker av min mamma förra helgen.
Så nu är vardagsrummet lite "av mommaiserat" när mommomattan är borta ;)


Nåjaa gonatt finaste ni! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar