tisdag 2 oktober 2012

Bajsdag

Detta har varit en tråkig dag/kväll. Nu har jag blivit en bitterfitta och vill göra något uppståndelseväckande så att folk skall få något att prata om. Men vad? Idétorka på alla plan.

Vill klippa och färga om mitt hår, det är i sjukt dåligt skick och framförallt tråkigt. Men kanske sparar detta någon vecka ännu?
Har köpt lite grejjor till mommos in åxå. Ett olivträd, en uggla, 2 filtar, ljung och en mini kaktus :) Ojj vilket super råddigt inlägg detta blir.

Hmm jag skulle vilja ha en kanin, eller kanske en gecko. Sandra och jag var på jakt efter råttor igår i djuraffärerna i Vasa, vi blev istället förälskade i en liten gecko :) Mi want

Nee nu skall madam gå och lägga sig, fast jag inte har tid ;)
Puss å godnatt!<3



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar