söndag 30 september 2012

The Bitch is back in town

Har nyss kommit "hem".
Känns som att helgen har varit allt för kort, igen..
Blev ingen marknad för min del, åkte på kaffe med fina Nicke istället. 
Har inte träffat honom på tu man hand på skitlänge, så det var riktigt roligt må jag säga.
Fick min födelsedagspresent av honom, detta är ju ett bra bevis på att jag inte träffat honom på lääääänge :/
 Igår var en ovanligt lugn lördagskväll på baren, ingen stress.
Dansade lite gangnam style med Setter och Muff :D

Idag vaknade jag kl 14.54.
Hmm inte så kul.
Nåja man får skylla sig själv när man inte ställer någon väckare.
Har inte hunnit med något märkvärdigt idag, har plockat björnbär/blåbär/potatis med pappa.
Sedan gjorde vi mat åt mamma som var lite krasslig.
 Jo, hann umgås med fina Marie en stund ikväll innan jag åkte tillbaka till Vasa.
Fick en inflyttningspresent av henne.
Titta vad jävla fantastiska dessa e!
Jag vet att ni är avis, skulle jag åxå vart ;)

Borde fatta att gå och lägga mig nu, jag som skall upp på seniordag eller vad det nu hette imorgon i Botniahallen.

Hade bästast!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar