tisdag 18 september 2012

Senaste från Mommos In

Spenderar mina dagar på VCSs mikrobiologilaboratorium.
Kvällarna spenderas lite olika beroende på humör.
Igår packade jag t.ex. upp alla mina påsar med grejer som jag släpade med i söndags, började se lite bättre. Jag tänker till och med visa 2 bilder från Mommos In så ni nyfikna får se LIIIITE av min lägenhet iallafall.

Hallen:

Sovrummet:

Ikväll har L. varit här, vi har gjort klart ett skolarbete från våren. Typiskt att allt skall lämnas kvar ett halvår innan man får tummen ur röven. Nåja sån är jag.

Hade plockat björnbär hemma i söndags, såg ikväll att de höll på att bli dåliga så jag bestämde mig för att kasta dem i en kastrull och göra lite sylt.
Gott blev det!

Just nu sitter jag här och chillar och njuter av detta:
Ser måttligt gott ut! ;)

När jag öppnade flaskan såg jag något som fick mig att dra på munnen, titta vad sött!
Jag älskar citat! <3

Nu skall madam gå och lägga sig, väckning 6,45.

Gonatt sockerbarn! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar