onsdag 19 september 2012

Friends with benefits

Rullar på min tv-ruta för tillfället, börjar bli en slags rutin att den filmen skall på minst 1 gång per kväll. Det är min nya beroende film, har alltid en film jag kan se 100ggr och aldrig tröttna på. The notebook var min föredetta som jag förmodligen har sett nu ca 30ggr, och jag älskar den fortfarande lika mycket som jag gjorde första gången jag såg den. 
Om du inte har sett den, se den!
Det är den slags kärlek som jag tror alla söker, men få finner...
Själv ligger jag nu i soffan och begrundar mitt nuvarande liv, kan bara säga en sak
 "Amaaazinnnnn' "

Idag har min syster varit här och möblerat om lite i vardagsrummet, tur att man har någon som orkar flytta runt och möblera så att allt hamnar på sin rätta plats. Tack Johanna! <3
Tog en snabbrunda till citymarket ikväll för att köpa 14st 3€ Iittala glas, med den farten börjar jag snart vara uppe i 68 st igen.

Fick kaffesällskap ikväll av M. 
Verkligt trevligt att lära känna nya människor :)
Tack för en trevlig kväll!

Eftersom jag nu har städat min lägenhet och nästan placerat ut alla grejer på sina rätta ställen skall ni nu få se mera bilder av mitt hem.
My place, Mommos In.
WelcomE




Eller okej, här bredvid chillorna är det inte helt klart, till vänster skall det stå ett skrivbord och korgen på höger sida har bara råkat hamna där.

Nu skall jag göra ett tappert försök att sova.
Sussa sött sockertoppar! <3

Peace out!
//:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar