måndag 10 september 2012

The Lorax

Sitter för tillfället och tittar på The Lorax på mommos in dvs. i min lägenhet.
Mycket har hänt sedan sist.
Älskade lilla Alfons dog på villaavslutningsnatten.
Jag har flyttat till Kråklund.
Tagit min Ollis oskuld.
Osv...

Ikväll när jag cyklade från affären fick jag en uppenbarelse, jag gillar Kråklund som bostadsort mycket mera än jag gillade Näsby. Här finns skogen precis runt hörnet, nästan lite likt finaste Tjärlax.
Idag började praktiken igen, sitter i ett nu enda fram till jul. Känns skönt att inte behöva tillbringa mera tid i skolan.
Färgade håret ikväll i färgen Electric Red Brunette.
Ser inget rött och håret blev nästan svart.
Nu skall jag ta mitt förnuft till fånga och gå och lägga mig :)
Godnatt älskade medmänniskor, ha en fin morgondag <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar