torsdag 27 september 2012

Nom nom

Sitter som bäst i min sparkdräkt och snaskar på lite natta mat, fick äntligen tid att prova min smörgåsgrill som jag fick av mamma samma dag som jag flyttade.
Blev dock lite chockad när jag tog fram osten ur kylen, den hade koloniserats och hade mera färgen av en regnbåge. Tänkte fan, jag som är så hungrig vad skall jag nu göra?
Grabbade tag i osthyveln och började hyvla bort mögelkolonierna, nu ser osten ut som människa igen ;)

Denna vecka har gått fort, har inte hunnit med de saker jag hade tänkt.
Men men, gjorde ju lite oplanerade saker också istället t.ex. spenderade jag hela gårdagen med Johanna, vi var på lite loppisshopping vilket resulterade i en uppsättning kaffekoppar med tillhörande fat, assietter , sockerskål och 2 mjölkkannor.
Sedan bjöd J. mig och S. på pizza på Tessas, jättegott. Fast jag orkade inte proppa i mig hela pizzan, var mätt hela kvällen. Fick nästan inte ned ett glas vatten heller före jag skulle gå och lägga mig. 

Denna dag har gått extra snabbt, har inte hunnit med något, kom hem från praktiken och somnade i 3 timmar, diskat mina koppar och fat, haft ett superlångt samtal med Marie och gjort smörgåsar.
Nu skall jag packa väskan färdigt till imorgon, skall försöka få allt klart så att jag bara behöver gå in och hämta grejerna efter praktiken och sedan ta R. under armen och åka mot Närpiö.

HAHAHAHA!

Sagt! Som Marie skulle ha sagt <3

Nåniin, nu plocka väska, sedan sova. Ha en fin natt alla sockerbollar där ute!
Slängkyssar på er ;)
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar