torsdag 5 juli 2012

Full rulle

Ligger i sängen och spekulerar och funderar, borde egentligen sova men jag är så upp i varv nu så det känns lite som en omöjlighet. Har varit på loppis till nämpnäs med Marie ikväll, vi hittade massa grejer. Jag t.ex. hittade ett par oanvända utebyxor, finemang alltså.
Imorgon är det tomatkarneval här i närpes, detta betyder för min del jobb. Skall arbeta 18-20 på JP och sedan 20-23 i tältet på torget och på lördag blir det att servera i tältet också mellan 10 och 18 :) trevligt med pengar eftersom man i flera månader har varit fattig studerande. Nåja skall väl ta mig i kragen nu och försöka mig på att sova, har ju vanliga jobbet också imorgon.
Gonatt älskade läsare <3

Ps. Har ni någonsin tänkt på hur sexigt det är med stora ärr? Nytt pojkvänskriterie: stort bulligt ärr, helst på bröstet ;)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar