måndag 30 juli 2012

Tisdagsmorgon

Har inte haft ork att uppdatera denna blogg, eller jo det har jag men bloggprogrammet valde att inte publicera inläggen så jag blev vansinnig och sket i hela grejen.
De senaste helgerna har varit mer eller mindre fantastiska. Den 21 var det gardenparty hos Tommy, har aldrig förr sett sådär mycket folk hemma hos någon på samma gång :) Stannade till morgonen, bästa partyt ever, lätt! :D
Fredan som gick spenderades med Marie, Henka och Kimmo i k-stad. Hur kul som hellst, vi tömde dansgolvet på folk, undrar om de var rädda att bli sparkade :) Kom hem någongång på morgonen och var helt speedad. Fick också under kvällen svar på varför jag inte gillar tjejer, de skriker när de pratar och så gråter de och skrattar om vartannat. Helt jävla oförståeligt och framförallt jobbigt! På lördagen fyllde jag år, detta firades hos Marie, liden, verkan och tillsist hamnade vi hemma hos Magnus. Gud vilket vackert hus han har! :) Kom hem 7 på morgonen och stupade i säng...
Fick också blommor av Henka, Kimmo och Jonathan, jag är rörd, sötpojkar alltså.
Nu skall jag börja aktivera mig och inte skriva en hel självbiografi.
Hejssvejs darlings, ha en underbar dag <3



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar