söndag 15 juli 2012

Jobbat sig lite.

Förra veckan har gått ut på att jobba. Först 7.30-15 , sedan stängning på kvällarna en timme och i helgen dvs lördag och söndag har jag jobbat ca 22h.
Har nog också hunnit med andra saker, har umgåtts med Alexandra, varit på marknaden i kstad med Philip och Maki, kievari med Marie och Benny och varit på blues at the beach med Marie och Carro :)
Denna helg har tagit alla mina krafter eftersom jag prioriterade vänner och uteliv framför sömn. Men det var det värt ;)
Idag får jag hämta min nya dator som jag har beställt från giganten förra veckan, fun fun!

Mina ben värker och mitt huvud snurrar, men jag är glad! :)
Ikväll blir det att reda upp på skjutbanan i böle, sedan skall jag ta en tidig och välbehövlig nattssömn!

Ha en underbar måndag! :)

Ps. Led av dyslexi igår på JP :D



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar