lördag 17 mars 2012

If today was my last day

Skulle jag vara mer än nöjd iallafall...
Gårdagen slutade klockan 6.00 fast jag bara skulle åka en sväng till S och hjälpa honom med maskeradutstyrseln tills ikväll.
S och M hade gjort smörgåstårta, som var väldigt god. Jag kände mig aningen imponerade av dessa två unga mäns dolda matlagnings skills.
Helt plötsligt var klockan dock 6 och jag tvingade mig själv att åka hem, skulle ju på kalas till min gudmor "dagen efter" eller idag/samma dag.. Hmm jobbigt med tidsuppfattningen när man har varit vaken hela natten.

Fick ett meddelande på chatten av S som löd såhär:
Thats how we party?

Fantastiskt!
Men nu har jag inte tid att sitta här och svamla, måste genast bege mig till Muttron och salong 13, är ju trots allt förfestens värd. HAHA

Ha en bra lördagskväll allihopa!


 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar