tisdag 27 mars 2012

Nattens hjältar

I lördags var jag ute första gången på en par dagar, hände väl inte så mycket. Natten slutade hemma hos S i soffan med Möry som vanligt. Det hetaste samtalsämnet blev som vanligt kärlek, fan vi är hopplösa människor.
I söndags så var jag och Möry på middag hos T, han hade gjort abborrsmörgås och rom som förrätt och hjortfilé med kantarellsås som varmrätt. Det var supergott! Duktiga lilla T! :)
När vi åkte hem så såg vi en gammal tant som var vid k-hallen och försökte handla, vi förföljde henne genom Näsby, från k-hallen till andelsbanken och sedan gick hon hem. 
Vad gör man liksom när en gammal tant är och försöker handla och gå till banken kl 00.15?
Man förstår ju att något onekligen är fel, tänk om hon inte hade hittat hem igen! Därav förföljde vi henne i smyg, för att se så att hon hittade hem och inte förirrade sig runt i den svarta natten allt för länge. 
Igår så skulle jag börja skolan kl 15.00, åkte till Vasa för att sedan inse att ingen annan var där. Vi var lediga och där var jag, I VASA HELT I ONÖDAN! Blev grinig och åkte hem till Möry, vi cirkulerade i Näsby ett par timmar, åt mat från den nya grillen och diskuterade. Varför lägger inte folk upp kontaktannonser på Facebook, detta skulle enligt mig vara ytterst lämpligt.

Hej Jag heter Elin och jag vill ha en pojkvän.
Hör av dig om du vill ha en flickvän.

Typ sådär :D
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar