torsdag 15 mars 2012

Poliklinikdag

Imorgon kl.8 ser vi döden i vitögat, eller neh kanske inte riktigt så heller. Vår klass skall alltså ha poliklinikdag och lärarna och andra som känner för att komma förbi och få lite blodvärden och så kollade kommer att dyka upp och kräva att vi skall penetrera deras vener. 
Borde egentligen ha gått och lagt mig redan med tanke på att vi börjar dagen redan 8, dvs min dag börjar kl 6 så jag hinner äta frukost och köra till Vasa. Men som vanligt när man MÅSTE sova, då är man inte ett dugg trött. 
Hmm...
Män...
Har du någon gång funderat över vilken typ av människa du anser dig attraheras av?
Tänk igen, stämmer det du tror om dig själv verkligen...
Om jag tar mig själv som exempel, om jag helt fritt fick designa min blivande man, helt ytligt eftersom det är det man ser som man oftast faller för hos en annan person i början.
Min man:
  • Har blåa ögon
  • Mörkt hår
  • Kör jättestor monster pickup
  • Använder reflexbyxor och stålhättor
  • Är jättelång
  • Och smal
Nu när jag senare har börjat analysera mina kriterier märker jag alltför ofta att jag faller för raka motsatsen. Varför? 
Jag fattar ingenting längre.. Hjälp mig! :) 
Och som råga på all denna själsliga förvirring har jag blivit beroende av Grey's Anatomy.
Så nu kära vänner skall jag gå och stirra mig blind på denna man!

Gonatt! 
<3

5 kommentarer:

  1. Ja tror ja väjt vafö: Fö att man egentligen var kär i personin å man vaar attrahera oåv hans personlihäjt, å itt oåv utseende! :) Å tå man ha vaari kär i personin så fäster man se vi hans utseendedrag å, å tycker täjj je fiin. (T.ex. jag som aldri ha vuri na big fan oåv skägg, har nu in kaar me skägg å tycker he je toppen :D )

    SvaraRadera
  2. ja he låter som in rektit vetti teori! :)

    SvaraRadera
  3. men hede låter ju som min man.... :)

    SvaraRadera
  4. True that, men han gar vl itt runt i reflexböxor å stålhättor? :)

    SvaraRadera
  5. reflexböxor/arbetsböxor, joo, men itt häila tidin förståss

    SvaraRadera