söndag 22 april 2012

Byxorna

Efter att färgnings/klippningsprojektet var över igår for jag till Gamla ögats residens, satt där en stund tills käre kusin ringde och sa att de var på väg till Näsby. Åkte upp och träffade dem, åh underbara människor. Sedan skulle jag åka ned till Henka igen men plockades istället upp av Danne och Marcus som var ute på uppdrag med Henkas bil. Det blev en skrikig färd till Norrnäs som resulterade i en mer eller mindre lerig Daniel. 
Åkte sedan tillbaka till Tjärlax en stund för att byta kläder och sedan åka till baren.
Baren igår var awesome, dansade som fan!
Efter baren var jag på hemligt uppdrag, var hem till nissén och så körde jag och Markus lite offroad med bilen sådär 6 på morgonen.

Kom hem halv 7 och somnade, blev väckt kvart över 1 av D och H som skulle ha skjuts till Näsby för att äta. Steg upp och åkte, kom dit och insåg att jag hade lätt fått sova 1h till för de var ju inte klara. När H väl skulle kläda på sig så hittade han ett par jätte konstiga jeans, detta var hans kommentar "Men byxorna, kvafan e hitche fö byxor? Nu e no ja äcklY me byxon!".
 Nåja åkte till JP och snälla D betalade min mat som tack för skjutsen. 
Efter maten åkte vi och handlade glass och godis och åkte till H och tittade film med Markus och Stjärt, men det slutade med att vi 3 somnade och Stjärt och Markus fick lov och väcka oss.

Lovely.
Tror bestämt jag skall börja gå och lägga mig, borde ju vara befogat när man somnar hemma hos folk på det där viset ;)
Börjar på VCS imorgon, spännande spännande.

Jaaaa! Gårdagens bilder.. Försökte lägga upp dom hos Henka igår, men det funkade inget vidare..
Så här kommer de.
De 3 färgerna som jag trodde skulle räcka, fick dock åka till eepee och köpa mera avfärgning.

1a ronden, avfärgning + svart

Resultatet av rond 1.

Rond 2, mera avfärgning. Ser ut som den där knäppa hyenan i Lejon Kungen (Y)

Resultatet av rond 2.

Rond 3, röda färgen ca 3½h efter första bilden.

Resultatet av alltihopa + klippning av min kära mor <3

Nåja, nati nati peoplins!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar