söndag 1 april 2012

Söndag

Lördagen spenderades på baren, helt okej. Massa "nytt" folk var ute igår. Det lades upp spelregler och dansades tryckare.
Åkte sedan till S, där var kärleken på topp! Haha!
Denna spelades:

Vaknade upp klockan 2 idag med denna text på min handled,
skrattade lite för mig själv och tänkte "visst fan kan man ha roligt när man är nykter", alla ni andra som påstår något annat vet helt enkelt inte hur man har roligt ;)
Det är underbart att vara mig ibland, speciellt lördagsnätter på baren när alla andra är fulla och jag är nykter och minns vad ni alla säger, måste medge att ni är fantastiska människor fast ni är fulla ;)

Idag har jag sysselsatt mig med att sova, det enda jag har gjort förutom ätit är att städa ur den ena chinchillaburen. Dagens dagsverken är alltså avklarade och jag skall gå och duscha och gå och lägga mig, vi har en jobbig skoldag framför oss imorgon. Elektrofores, wohoo låter ju hur lockande som helst, eller? 
 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar