söndag 15 april 2012

What is love?

Kan man ju fortsätta och fråga sig om och om igen.
Min kärlek just nu är min praktik, har satt all min livskraft på praktiken veckan som gått. Har försökt lära mig, vara duktig, våga göra nya obeprövade saker och lagt ned min själ i det jag har gjort. 
Detta har gjort mig trött, så obeskrivligt trött att jag har stupat i säng och dragit mina sedvanliga 3h powernaps varenda dag. 
Men vad gör man inte för kärleken?

Veckan som gått har rusat förbi, också helgen har flugit iväg. 
I fredas tog ja min vanliga 3h powernap och åkte sedan till baren och efteråt till S, vi tittade Youtubefilmer och åt Doris kakor halva natten.
Lördagskvällen spenderades på Muttron med Möry, Ludde och Kaj, vi kollade på pirates of the caribbean eller rättare sagt jag och M tittade på Johnny Depp medan de andra två följde med i filmen. Vi diskuterade också fenomenet att äta moderkakor i ca 1h, eller jag googlade och berättade för de ovilliga lyssnarna om hur man tillreder moderkaka på bästa sätt. Fan vad vidrigt, hittade en video där en man skulle steka sin frus moderkaka, så filmade han den, där den låg i en burk med navelsträng och allt. Där veknade även jag och stängde av klippet.
Idag har jag varit på byagården från kl 9 till 15 eftersom älgjaktlaget har bjudit på middag, roligt med lite omväxling söndagen till ära, brukar ju annars bara bli att ligga i sängen och sova bort hela söndagen.

Kärlek.
FAN!

Just want to be, this me... Again...

Tror jag avslutar denna vecka med ett avsnitt av världens bästa Greys Anatomy för att lugna mina nerver som för tillfället inte alls vill lugna ner sig .

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar