måndag 16 april 2012

Otur är...

Att komma hem med ett strålande humör för att upptäcka att hunden har gnuggat diarré på golvet. 
Just my luck!
Efter det bistra konstaterandet så stillade jag mitt enorma sötsug med att äta en halv korv med mandelmassa, vad är fel när man så desperat behöver socker att man trycker i sig MANDELMASSA?
För er som kanske inte vet så består mandelmassa av 44% mandel och resten socker och sirap, mumsigt värre.

Idag har varit en perfekt dag på HVC, har tagit prover självständigt, lärt mig lite konelabb, kört blodbilder, packat urinprovtagningsmaterial, övnings diffat och kört in provsvar.

Funderar på att färga mitt hår rött och svart eller bara rött.
Hmm, måste fundera tills helgen.
Jag behöver en förändring, både i utseende och attityd.
Haha jag behöver denna, NU!


2 kommentarer:

  1. Var har du hittat den tröjan? Jag är Sheldons ABSOLUTA fan Nr 1, MÅSTE åxå ha den. Har redan andra Shelley tröjor men inte den!!!

    SvaraRadera
  2. Här:
    http://www.emp.fi/brand/the-big-bang-theory/lis_The%20Big%20Bang%20Theory_bandbrand/
    Men uppenbarligen är ju de flesta TBBT produkter slutsålda nu :/

    SvaraRadera