söndag 27 maj 2012

Helgen som gått

I fredags när jag kom från praktiken så plockade jag upp Alexandra i övermark, vi körde runt i näsby och var allmänt vimsiga. Kul att umgås med henne lite igen, var ju en par månader sen sist :) Efteråt åkte jag hem och skulle vila en timme, vaknade kl 23, 5 timmar senare alltså. Så dit for min fredagskväll!
På lördagen vaknade jag vid 10 tiden och begav mig då iväg till båthuset för att meta, fick 4 mörtar innan mitt och hundens tålamod tog slut. For med mamma och pappa till Kaskö marknaden, där fanns ju inget av värde i år heller. Köpte mjukglass och åkte vidare till ett loppis. Resten av dagen spenderades på JPs terass med Simon, ludde, kaj osv. :)
Lördagskvällen spenderades med Alexandra, vi cruisade runt till bla. Kaskö, K-stad och Molpe. Kvällen slutade på baren som vanligt ;) Helt chill helg alltså!

Söndagen har jag spenderat i solen iklädd min kära cowboyhatt :)

"Jag är egoistisk, tror mig alltid ha rätt och är annars jävligt svår att ha att göra med, men om du inte kan hantera mig när jag är som värst, då förtjänar du mig inte heller när jag är som bäst!"

Väckning om 5h!
Peace out!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar