söndag 6 maj 2012

Känslan av

Att livet bara flyter förbi...
Har under de senaste dagarna inte gjort något vettigt överhuvudtaget. Tycker personligen att ordspråket "Fyll inte ditt liv med dagar, utan fyll dagarna med liv" är jävligt tänkvärt och något man borde följa, men ibland har man bara inte orken, som de senaste dagarna till exempel. Som i fredags, vad gjorde jag då? Jo det skall jag tala om, jag kom hem från praktiken, sov 4h och sedan vek jag om ALLA mina kläder (jag avskyr att vika kläder) medan jag tittade på sömnlös i Seattle, sedan somnade jag typ 12. Igår så umgicks jag med D och H, vi var och hämtade 2 bilar, lekte runt lite på renhållning, åt pizza och lite sådant. Chill helg, och för ovanlighetens skull har jag inte satt min fot på baren på hela helgen. Känns som att jag har missat massor, hehe!
Idag skall jag ta tag i mitt liv igen, vakna upp ur dvalan liksom.
Har massa labbrapporter att skriva, typ 7 st plus en massa annat som hör till praktiken. Skall väl bita i det sura äpplet och börja beta av den högen, så skall jag städa chinchillornas burar, lägga ut annons på 3 av mina chillor och insupa en stor kaffemugg. Det är dagens BIGplans! Wish me luck, fast att jag har varit vaken sedan 11 är ju ett stort plus, brukar ju annars vakna 15 och vara orkeslös alla söndagsmornar.

Ha en fin söndag lovers ;)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar