torsdag 17 maj 2012

Lediga dagen

Började dagen kl 1, åkte till byagårdens loppis för att spana in fynden folk plockade upp på sina bord. Hittade 5pocket för 1€, en kokbok med italienska recept för 0,5€ och 15 virkade dukar för 8€. Har fått pippi på virkade dukar senaste tiden, de är ju fantastiskt vackra! Ååh vad jag längtar efter att ha en lägenhet att inreda, och jag som inte ens gillar att inreda :)
Ikväll hände någonting väldigt märkvärdigt, jag gick på promenad/löptur med hunden. Tror man kommer till en gräns när kroppen inte längre pallar att man bara ligger hemma och sover, mitt ben har värkt i en veckas tid nu. Men vad hände när jag var ut och gick, jo mitt ben knastrade och lät väldigt obehagligt en liten stund. Men nu känns det sååååå mycket bättre, har inte värkt ens lite sen jag kom hem. Motion kanske trots allt är bra ;)
Har bakat kakor ikväll som jag skall bjuda de på labbet på imorgon eftersom det är sista dagen på patologin.
Slutsvammlat nu, tack för mig :)
Gonatt löövers <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar