söndag 6 maj 2012

Väntar

På att tvättmedlet i chillornas bur skall börja sugas upp så att jag kan fylla på spån i botten.
Just ja, fick mina kläder från hm, byxorna satt purfect!
Kom på att jag glömde berätta att jag har sökt bostad hos VOAS tills nästa höst. 
HÄR, en tvåa.
Får nu bara hoppas på det bästa!
Har mixed feelings, skall bli skönt att slippa stiga upp super tidigt, men kommer åxå att sakna att köra bil 1h dit och 1h därifrån. Låter ju helt sjukt, men saken är den att det är ganska psykiskt avslappnande att veta att man måste spendera 1h i bil för sig själv, man hinner tänka igenom så jäkla mycket. Blir också konstigt att bo i en stad, ifs. så ligger lägenheten i Orrnäs och det är ju inte precis centrum som tur är. 
Har stora planer :
t.ex.
en sån säng gjord av lastpallar.
 och så skall jag äntligen få göra lampan jag har samlat spetsdukar till i 1 år nu snart.
Denna alltså :

Nåjaa nu skall jag fortsätta med mina projekt (:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar